Total Pageviews

Followers

Saturday, February 11, 2012

new besfriends


^
^
^
^
Hai readers semua . fuhh , da lama tak update blog kan . HAHA . dulu asyik update pasal ASZ ajeee . now nak story sikit pasal new bestie niy . haha . act dia niy ketua pengawas dan merangkap ketua pelajar lha kan .   tak sangka kan boleh pegang jawatan yg begitu besar . hmm , dulu aku tak bape rapat sgt dengan dia . aku skrg da gelar dye bestfriends aku . so kalau aku ckp dekat org lain , kalau dia tak mengaku mmg habis lha kan . haha . aku buat muka terus dia akan cakap YA ! haha ., good boy . mcm tu lha kawan aku . haha

okey , now nak kenalkan nama dia . ala nama pendek aje lha ye . AZRI . haha . handsome kan ? eleh tgk ler sapa bestie dia kan ? HAHA . gedik jeee . hee , act first time aku keluar dengan dia dan kawan-2 yg lain . dye belanja aku . so semenjak itu aku gelar dia bestie aku . haha . aku suka org belanja aku . so if keluar sure aku akan pastikan dye akan ada sekali . hahaha . jahatnya aku -__________- 

dye jenis cepat marah dan cepat sejuk . tapi aku cool ajee , haha ., korang ade ? eleh tipu lha tuu :P haha wei AZRI , gentle aku nak cakap niy . aku sayang kau sebagai kawan aku okeyyy . haha . kang ada plak yg marah . eh nak tau something tak ? dye penah share topup dengan aku . baikkan dia ? HAHA . jangan nak rampas kawan baik aku lha kan . aku belasah kau kang . hahaha . mula-2 aku nak update pasal dia , dia tak bg . aku buat muka terus dia bagi . mcm tuuu kawan aku . hahaha . :))

lastly , aku nak wish kat kau GOOD LUCK FOR YOUR SPM 2012 . aku tahu kawan baik aku pandai orgnya . pegang amanah kau tu tau . kau pegang jawatan yg besar . so jangan lha saman aku plak . kita kan kawan ? HAHAHA . okeyyy , i LAP youuuu . okey bro , aku doakan kau bahagia dengan awek kau . awek kau pun aku taktau sapa buad-2 tau ajeee lha . haha . sengal jup . bye , chow dulu ! :))




No comments:

Post a Comment