Total Pageviews

Followers

Saturday, February 25, 2012

hang and miss :')



Hai guys . sorry da lama tak update status . tatau nak story pasai pa . Haha . act nak update pasal dia ASZ tapi busy selalu . HAHA . -____________- kali niy nak update 2 in 1 . haha . jum read ! :D

Hm , awak . awak tahu kan saya rindu awak . adakah awak juga merindui saya ? awak tahu bila saya online saya selalu akan stalker facebook awal dulu . adakah awak begitu juga ?  awak saya rindu nak text and otp dengan awak . adakah awak macam saya juga ? awak saya rindu nak dengar awak cakap saya gedik ? adakah awak macam tu ? awak saya rindu semua pasal awak ! adakah awak macam tu juga ? :(((

awak , please lha . kalau saya ada buat salah sama ada saya sedar atau tak please bg tau . kita settle masalah kita secara baik-2 ye . saya inbox awak tapi awak langsung tak reply :( kenapa eh awak ? takpe . saya paham . saya hope awak baca lha entry baru saya niy ! :') awak jaga diri baik-2 ye . saya tahu awak sekarang berada di JOHOR kan ? HIHI . saya doakan awak dan family sihat-2 belaka di sana . :)


okey , now story yg kedua . hari niy aku keluar lha bersama kawan-2 saya yang baik hati . ISMA EMYLIA , MUHD AZRI & IKHRAM SYAFIQ . Hihi . tujuaannya saya nak beli baju . nak sangat baju tuu . pastu keluar lha gy pasar malam dengan mereka ini . :) semasa berada di sana suasana agak sesak , biasalah nama pung pasar malam kan ? HIHI :)

okey , lepas tu jumpa lha baju tuuu . ingat mahal sangat . makcik tu bg lha rm15 je . haha . tengok duit dalam poket ada rm10 je . adoiyai . susah juga . last-2 tawar menawar dapat lha dalam rm13 . Haha . dua org jejaka kacak tu bg lha rm3 kat saya niy . kesiannya :/ biasalah budak miskin ! HOHO -__-

Alhamdulillah , akhirnya dapat juga ape yg saya nak . thanks to my friends . :)) kito sayong awok semuo :D
HAHA . MUAH :* I LOVE YOU GUYS :)))

okey , now tamat suda update statu untuk hari ini . kita jumpa lain masa pada waktu yang lain . HAHA . jaga lah orang yang anda sayang sebelum mereka pergi . take care .sekian terima kasih . :')
'

No comments:

Post a Comment