Total Pageviews

Followers

Saturday, February 4, 2012

i'm sorry :(


 awak saya nak cakap yang saya amat meminta maaf kepada buah hati saya tuuu . Awak , saya mintak maaf ye kalau ada buat salah dengan awk . saya tak tahu ape kesalahan saya dekat awak sehinggakan kita jadi begini . saya nak awak tahu yang saya amat memerlukan dan saya akan setia menunggu awak sehingga awak kembali contact saya sayang ? :)

okey , tadi ada seorang sahabat yang memberi nasihat kepada saya supaya sentiasa berpikiran postif . banyak juga sahabat itu memberi nasihat kepada saya . even dia lelaki yang masih muda tetapi pemikiran dia agak baik dan matang . terima kasih ye sahabat . :))

awak jangan risau ye ,. lepas niy saya akan lebih paham awak . saya sayang kan awak . saya sayangkan awak bukan kerana awak kacak , awak kaya , awak baik dan ape ape pun . saya sayangkan awak kerana hati saya ingin sayangkan awak . :))

SAYA SAYANG AWAK
 ABDIN SHAKIRIN ZUFAYRI BIN ABDUL RAZAK 

No comments:

Post a Comment