Total Pageviews

Followers

Friday, February 3, 2012

budak gedik


HAHA ! jeng jeng jeng ! yeah ! Alhamdulillah , terima kasih Allah kerana memberi dia kepadaku .ececeh sapoplak tu ye ? buah hati baru saya ler. awak ada, saya pung ada juga . heee :D


^
^
^
ILOVEYOU SAYANG !

haha , gentlekan kite ? jangan jeles tau . okey , now story morry mcm mana kite boleh fall in love with him . act dia adik kawan kite . si FATTAH tu . tiba-2 ary tu dia IM kite .so if kite online facebook dye rajin lha tegur menengur kita facebook . ada satu malam kite dgn gantle gy mintak fone number dia .haha . mukla-2 main-2je last-2 dapat . wooo , awak ada ? takde kan ? wek :P HAHA .

lepas tu esok text lha dye. dye da nak balek hostel . suretime tu rindu gila at dye . tatau nape . :/ lepas tu malam ingat nak call dye tp krdt da takde then , dye call kite . lepas tu dye ckp cm niy :-

ASZ : Myra , boleh tak couple kita tukar jadi tunang ?
ME : HAHA , awak nak ke ? :)
ASZ : saya tak kesah . nak lha . hehe
ME : OKEY . ILOVEYOU :)
ASZ : ILOVEYOU TOO :))

sweet tak ? baik ckp sweet kan ! HAHA . seriously , lepas tu kitaorg hari-2 otp tau . sayang dia sangat-2 . okey nama dia ialah ABDIN SHAKIRIN ZUFAYRI BIN ABDUL RAZAK . He is handsome boy . nice person . good boy . yeah , dia suka ckp aku mengada ngada . haha . aku plak suka ckp dia gedik . hehe . korang ada tak mcm aku ? takde kan ? da main sana jauh-2 . HAHA . :d

for ASZ : Saya sayang awak sangat sangat dan tersangat dalan . tolong jangan pernah tinggalkan saya ye sayang ? ILOVEYOU VERY MUCH ! saya takut kehilangan awak . please ye awak . saya nak awak cinta terakhir saya . boleh kan ? hehe . terima kasih sbb sudi terima saya seadanya . saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak . sayang awakkkkkkkkkkkkkk ! :))

hee , please doakan jodoh aku dengan dia ye ? aku sayang dia sangat-2 . terima kasih . ILY :*  kbai  :)

No comments:

Post a Comment