Total Pageviews

Followers

Wednesday, January 25, 2012

25-01-2012 (rabu)


opsss , hai guys , assalamualaikum . how are you today ? i'm fine thank you . HAHA ^^ . aku plak yang jawab . act suda lama aku tidak mengupdate blog aku ini . fuhyooo , berdebu sudaa . hee :D Act , taktau nak story ape sebenarnya . takde story lha sayang . :/

act tady , myra keluar . myra ada lha kawan . dye nak sangat jumpa myra pun ada teringin juga nak jumpa dye . so , ary tu myra da janji tapi mcm2 myra janji semua . so , smlm bila myra ajak meet dye mcm tak percaya . lepas beli brg n makan semua , myra call dye . tnya nak jumpa ke ta . mula-2 dye ckp takde org nak amek dye lha . ape lhaaa , mcm2 lha alasan . oke last2 dye ckp jadi jumpa . puas tunggu lama . kawan-2 semua da bising . myra pun tenangkan mereka . 

tup tup , dtg lha dua org jejaka . haha . suara amirul sebiji dengan suara depan2 . okey , he is handsome boy . nice person . kawan dye okey lha . :) . haha . sumpah doe , mana pernah jumpa budak fb . first jumpa itu pun secara kebetulan . haha ^^ . okey , best dapat kenal dengan dye . myra janji nak belanja dye kfc bulan 3 niy . tunggu yeee sayang . Eeceh , gedik plak kite niy . haha . :P

okey , semua org ada kaseh dan sayang kan . saya pung ada . kaseh dan sayang saya ialah family saya . okey ary tu , saya balek kampung . berkelah bersama kaum keluarga yang besar . lepas siiap semua tu , balek lha rumah nenek ku yang tercintaaa . semua bising sebab saya tak makan obat . okey ! saya memang tak suka makan obat . saya memang suka kena marah bila tak makan obat . dr nenek aku , mak sedara aku , pak sedara sampai family aku dok asyik berleter saja pasai obat . haiya ! -.- saya tau lha nak makan obat tuu , ta payah lha nak ingatkan saya cm budak sakit . saya tak sakit ! saya sihat ajeee :'(

sedihnya kan ? huwaaa , ada ke yang nangis baca entry niy ? haha . takde kan ? :') chill sudaaa ler . okey , sampai sini sahaja coretan saya pada kali ini . sambung pada lain kali . take care reader . iloveyouuu :* :)






No comments:

Post a Comment