Total Pageviews

Followers

Thursday, August 30, 2012

:')

cinta kadangkala menyakitkan. cinta kadangkala mengembirakan. cinta kadangkala menyedihkan. cinta kadangkala menyukarkan. cinta itu anugerah Allah. aku jugak mempunyai perasaan yang sama. perasaan yang sukar aku mengelakkan. aku cinta padamu. dan adakah kau jugak begituu ?

YA ALLAH, andai dia milikku dekatkan lha hatiku dengannya. andai dia bukan milikku jauhkan aku dari hatinya agar tiada siapa antara kami yang terseksa. :')

myra kan sayang Ibu , Abah , cikgu , kawan-2 dan semua orang. akhir-2 niy keadaan myra makin terok., nak tido pun susah,. rasa susah nak nafas, tak boleh baring. bila duduk baru okey. next week dah trial SPM. jangan lah apa-2 terjadi padaku YA ALLAH. :(

kawan ibu tegur ' myra mcm tak sihat je. jaga kesihatan baik-2. dah nak trial kan' . hmm aku tanak sakit time mcm niy. bilaaa aku nak sihat niy ? kadangkala aku pk if aku mati kan bagos. tak menyusahkan kehidupan sesiapa. :')

please doakan kesihatan myra yee? boleh kan awak, awak dan awak? :'(

No comments:

Post a Comment