Total Pageviews

Followers

Saturday, September 24, 2011

tak tahu :D

hye guys , sorry lama tak update blog , if saya update pun mcm lha ada orang yg follow sangat kan ? haha . okey nak story start dr hary jumaat bersamaan dengan 23 / 9 / 2011 . dalam kul 4 .50 kwn aku kan amek aku dr rumah . kitaorg pun gy amek kwn yg len . lepas tu otw nak gy skolah sbb ad tuisyen add math nak masuk ke kanan tu kan , dr belakang ada kereta laju sangat . sikit je lagy nak kena langgar . haish kalau tak mampus da aku kan ? hm :( lepas tu gy skolah bwk perlahan gler . mcm orang tak makan je . ><' . haha . lepas tu dpt tau tuisyen batal plak . mmg begang lha kan . tapy takpe kami cool je . haha . lepad sana sini dlm kul 5 ada open house bduak classmate kitaorg . gy lha makan rumah dy . best wei . rugi hangpa smeua tak gy . haha XD


OKEY . stop sampay situ . hari semalam plak . 24/9/2011 . sabtu . bosan yg teramat bosan . first tyme aku rasa bosan on9 fb . gaga . act aku niy kaki on9 . :) tapy tatau lha nape bosan kan . haha study lagy bgs <3 :D


hary niy hary ahad . 25/9/2011 tiada ape ape . haha . just baru update blog . hehe . so enjoy ye . esok skolah .
nak wish ckit kat budak-2 pmr niy : GOOD LUCK GUYS <3 . dapat soalan baca doa byk-2 tenangkan pkiran anda semua . pada budak tu sapa tu ? EX aku lha . grr myra doakan Al berjaya ye . event kita da takde pape but myra tak penah lupakan Al auw auw . <3 ececeh . suda2 . haha . pada Syafiq dengan Jazli tu budak yg aku suka kacau tu i doakan you berdua juga . Syafiq kau mara lagy ke dekad aku ? seriously aku ckp aku rindu nak IM dengan kau nak gila-2 dengan kau . takpe aku janjy lepas niy aku tak merajuk da okeyyy ? hihi XD pada kawan-2 dekad fb yg rapat dengan aku tuu good luck juga . :) pada pmr student skolah aku pun good luck ye . naikkan skolah kita tau budak-2 sekalian ? haha . nak list nama panjang sangat . pada adek angkat aku yg tak terangkat pun good luck . ntah ada ke takde adek angkat aku niy . haha . takpe lha . whatever . :)

GOOD LUCK GUYS <3 2011

No comments:

Post a Comment