Total Pageviews

Followers

Saturday, August 27, 2011

selamat hari raya :)


assalamualaikum semua . disni saya NUR AMIRAH BT MOHAMAD , ingin memohon ampun dan maaf andai selama saya hidup selama 16 tahun 4 bulan dan 3 hary niy . saya tahu mungkin saya byk buat salah dengan anda semua tpy saya minta maaf okeyyyy :))

okeyyy , saya minta maaf andai terkasar bahasa , terkurang ape yang lebih , terlebih ape yang kurang , terkutuk , tergedik , terngata pape ke , termakan terminum ape2 aje lha . hope anda semua halalkan okeyyy :))

jangan lupa datang lha rumah kita tau tau . beralamat di . no 83 TAMAN ......... , BANDAR TUN RAZAK JENGKA , PAHANG DARUL MAKMUR :)) datang tau ye ? ! XD

so last sekali kita nak cakap kan ...........

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
#berhati2 kalau nak raya tu lintas jalan ye . hihi 

No comments:

Post a Comment