Total Pageviews

Followers

Sunday, May 1, 2011

malang tidak berbau =.=

ary niy aku nan family aku na jalan2 at temerloh . na shopping  la kan . dengan kereta baru . baru je amek mlm jumaat tuh . parents aku punya byk kasi syarat duduk dlm keta . ta leyh mkn la . ape la . so aku n adek beradek aku ikot jea . tp malang tidak berbau . otw , na balek jengka , tiba2 sebuah motor main langgar je . YA ALLAH , org tuh tertiarap atas jalan raya . niy first time aku kena excident . Alhamdulillah , family aku okey cuma kereta baru kami jea yg teruk .kesian dekad parents aku . lepastuh , papa aku gy wt report . polis tu suruh tnggu polis trafik dtg . lama la jugak na kena tnggu ,. sorry lah gambar takda . nt aku upload okey ,ramai org terkejut bila dapat tao kereta aku tuh kereta baru . yela kan , baru amek tup2 da kena langgar . tapelah . sbr jea .aku dengan adek beradek aku dok slahkan diri masing2 . tp benda niy da tertulis kan , da na berlaku na buad cm ne . cuma aku harap lepas niy benda cm niy dijauhkan dr family aku . Amin ,,

p/s : kereta baru aku PRODUA ALZA . (CCU 98**)

No comments:

Post a Comment