Total Pageviews

Followers

Wednesday, December 22, 2010

result pmr !

oh ary niy result pmr kua . aku ta bole masukkan pic lah sbb aku terdlte sorry guys! i'm sorry . walaupun result aku cuma b jea , tp aku syukur dr org yg gagal . sekurang2nya aku dapat 4B ! tengs for my teachers ... my family n my fwen .. spm kali niy aku akan buad abes-abisan ! aku nak masuk asrama lah !


azam aku na jadi budak yg agy baik . mesty aku akan rndukan semuanya tp niy yg terbaik . ak mls dah nak pk pape . aku na pk tok spm plak . hope aku tak hampakan parents aku . aku syg ibu n abah aku . ak harap dyeorg trima result aku dengan aty yg terbuka . terima kasih . doakan kejayaan aku . :)


   p/s : pic dua tuh aku punya kenyataan nak amek pmr . hehe . pic aku terdlte lah . sory . haha . :D

No comments:

Post a Comment