Total Pageviews

Followers

Friday, December 31, 2010

hppy new year


HAPPY NEW YEAR !  tengs pada kwn2 yg wish kat aku . HAPPY NEW YEAR TOO ! . aku sayang korang sangat2 . urm , aku tak gy sambut pun . aku tak penuh sambut pun seumur hidop aku . family aku bukan suka benda2 mcm niy . first2 sekali ibu n akak aku lah . tayah ckp lah ., kalau dok bandar exp cm KL kea , kalau aku nak gy mesty ta dapat punya .. bandar jengka bukan ada pape pun. huhu .
kalau story psal tahun baru mesty semua ada azam kan ? aku pun mcm tu gak . ada azam gak . taun 2011 niy aku kne tkr skolah . masuk niy dah 3 kali aku tkr skolah kalau aku skolah menegha lah . skolah rendah 2 kali . campur2 jadi la 5 kali . haha . aku niy dok tukar skolah jea . haha . ibu ak ckp sbb na aku berubah . haha .
urm , azam aku yg first2 sekali nak jadi bek . ceh ayat tu jea selalu kua . haha . tanak tinggal solat . jadi budak  paling rajin . haha . aku nak blja sungguh2 . aku tanak men2 dah . hope aku ada perubahan tukar skolah niy , doaakan aku oke ! aku sayang semuanya ... teruskan doa agar aku jadi budak yg baik . Amin . :)


1 comment:

  1. beb..lawa blog..ajar laa aq nk buad cmne...ekk...ermm...ok

    ReplyDelete